Overstappen in Hong Kong

25 januari 2009 - Hong Kong Int Airport, China

Plaza LoungeNu 12 uur later zitten we in het Plaza Premium Lounge voor 500 HK$ (50 euro) pp en Yessim 250. We krijgen een sticker en mogen eten en drinken en krijgen een 'comlimentary massage' als we willen en lekkere stoelen voor 5 uur. Er is genoeg te eten, televisie, boekjes en wireless internet. Die 50 euro halen we dus ruimschoots eruit, tja je blijft Nederlander!

Om 10.20 uur zou de eerste worden opgehaald maar ze (de massage juffrouw) komt al om 09.50uur, ze was al klaar! Goed, Irene offert zich op, weet je hoe lekker die stoelen warenYessim trekt gekke bekYessim, gekke bek2? De massage duurt 20 min. dat was echt heerlijk, niet zo maar even kneden, nee deze dame weet van wanten, Ying  en Yang en evenwicht etc.. We hebben helaas geen tijd (!) om te shoppen en rusten dus nog even voor we gaan douchen, ook dat bevalt zeer goed. Yessim heeft duidelijk genoeg geslapen, hij zit een beetje te geinen en gekke bekken te trekken. Lilian probeert nog naar huis te mailen en Liny en Irene zitten ook rustig te chillen. Nog even een bakkie en we gaan weer de lucht in voor episode 2 maar dan komen we ook echt op de plaats van bestemming, Good Ol´ NZ.

Lilian probeert te mailenAhhhh, Yvette in coma.De stoelen zijn nu iets minder luxues en de video bediening ook. De film start gewoon en jij moet inhaken. We eten wat , rijst met kip, erg lekker. De familie heeft de kip en rijst al tegen gegeten, een Chineesje halen zit er dus niet in als we aankomen. De reis gaat verder goed. Yessim houdt zich voorbeeldig, slaapt veel, des te beter en eet iets te weining maar dat is niet nieuw. Liny slaapt te weining en Lilian houdt het goed vol. Ik, ach ik slaap overal goed, zelfs met een huilend jongetje naast me. Nog ff en we zijn er!

Foto’s